Sağlık Bakanı Koca Yüksek Risk Altındaki 4 İli Açıkladı
Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, Adana, Hatay, Mersin ve Samsun’un yüksek risk altında olduğunu açıkladı.
Adana, Hatay, Mersin, Samsun ve Kastamonu Valilerimiz, il Sağlık Müdürlerimiz ve Halk Sağlığı Başkanlarımızla il toplantılarımızı tekrarladık. Sırasıyla Adana, Hatay, Mersin ve Samsun yüksek risk altında.
Son haftada Adana’da vaka artışı %50, yoğun bakım doluluk oranı %79. Hatay’da artış %125, yoğun bakım doluluk oranı %86. Mersin’de artış %50, yoğun bakım doluluk oranı %74. Samsun’da artış %35, yoğun bakım doluluk oranı %81. Kastamonu’da artış %50, yoğun bakım doluluk oranı %74.
Risk kapımızda. Alışkanlıklarımıza teslim olmayalım. Kısıtlamaları fırsata çevirelim. Tedbirlere daha sıkı uyarak sağlık çalışanlarımıza destek olalım. Mücadele birlikte kazanılır.

BENZER HABERLER
-
HASAN HAKANOĞLU DURMAK YOK DEDİ
-
KIRŞEHİR BELEDİYESİ ULAŞTIRMA PERSONELİ BULDUĞU 1,5 MİLYONLUK EMANETİ TESLİM ETTİ
-
KIRŞEHİR’İN EN GENÇ MUHTARI MUCUR GEYCEK KÖYÜ HAYIRLI OLSUN ZİYARETİNDE BULUNDU
-
PROF.DR.KUBİLAY KOLUKIRIK, NECMETTİN ERKAN’I ZİYARET ETTİ
-
İYİ PARTİ KIRŞEHİR İL BAŞKANLIĞI, ESNAF VE VATANDAŞLARA TÜRK BAYRAĞI DAĞITTI
-
KIRŞEHİR’DE 1633 KONUTUN KURA ÇEKİMİ YAPILDI
