Doğalgaza Yine Zam Geldi
Doğalgaza ekim ayında da eylülde olduğu gibi yüzde 15 zam geldi. Zam, sanayi ve elektrik üretim amaçlı tarifeye yapılırken bu ay da mesken tarifesi sabit kaldı.
Bu haber 409 kez okundu.BENZER HABERLER
-
HASAN HAKANOĞLU DURMAK YOK DEDİ
-
KIRŞEHİR BELEDİYESİ ULAŞTIRMA PERSONELİ BULDUĞU 1,5 MİLYONLUK EMANETİ TESLİM ETTİ
-
KIRŞEHİR’İN EN GENÇ MUHTARI MUCUR GEYCEK KÖYÜ HAYIRLI OLSUN ZİYARETİNDE BULUNDU
-
PROF.DR.KUBİLAY KOLUKIRIK, NECMETTİN ERKAN’I ZİYARET ETTİ
-
İYİ PARTİ KIRŞEHİR İL BAŞKANLIĞI, ESNAF VE VATANDAŞLARA TÜRK BAYRAĞI DAĞITTI
-
KIRŞEHİR’DE 1633 KONUTUN KURA ÇEKİMİ YAPILDI
