İZMİR VE MANİSA YİNE SALLANDI
İZMİR VE MANİSA YİNE SALLANDI CEVRE İLLERDEN HİSSEDİLDİ VATANDAŞLAR PANİKLEDİ
Ege bölgesinde saat 19:09’da şiddetli bir deprem meydana geldi. Başta İzmir ve Manisa olmak üzere birçok ilden hissedilen depremin 5.2 büyüklüğünde olduğu duyuruldu.
AFAD, deprem sonrası olumsuz bir ihbarın bulunmadığını açıkladı. Kırkağaç’ta saat 19.45’te yerin 6.97 kilometre derinliğinde 3.9 büyüklüğünde bir deprem daha oldu.
BENZER HABERLER
-
HASAN HAKANOĞLU DURMAK YOK DEDİ
-
KIRŞEHİR BELEDİYESİ ULAŞTIRMA PERSONELİ BULDUĞU 1,5 MİLYONLUK EMANETİ TESLİM ETTİ
-
KIRŞEHİR’İN EN GENÇ MUHTARI MUCUR GEYCEK KÖYÜ HAYIRLI OLSUN ZİYARETİNDE BULUNDU
-
PROF.DR.KUBİLAY KOLUKIRIK, NECMETTİN ERKAN’I ZİYARET ETTİ
-
İYİ PARTİ KIRŞEHİR İL BAŞKANLIĞI, ESNAF VE VATANDAŞLARA TÜRK BAYRAĞI DAĞITTI
-
KIRŞEHİR’DE 1633 KONUTUN KURA ÇEKİMİ YAPILDI
