Mucur’da 10 Kasım Atatürk’ü Anma Programı Düzenlendi
10 Kasım programı Hükümet Konağı önünde bulunan Atatürk Anıtına Mucur Kaymakamlık ve Mucur Belediye Başkanlığı çelenklerinin sunulmasıyla başladı. Çelenk sunma törenine Kaymakam Faruk Erdem, Belediye Başkanı Atılgan Yılmaz, Cumhuriyet Başsavcısı Mustafa Macit, Daire Amirleri, Siyasi Parti İlçe Başkanları, İl Genel Meclis Üyeleri, Mahalle Muhtarları, Okul Müdürleri ve Öğretmenler katıldı. Saat 09.05’te sirenlerin çalmaya başlamasıyla 2 dakikalık saygı duruşu ve akabinde İstiklal Marşının okunmasının ardından buradaki tören sona erdi.
Çelenk Sunma programının ardından İlçe Halk Eğitim Merkezi konferans salonunda Şehit Ramazan Karaca Anadolu Lisesinin hazırladığı anma programına geçildi. Şiirlerin okunması ve Atatürk’ün sevdiği şarkıların seslendirilmesi ile devam eden Anma Programı “Atatürk” konulu düzenlenen şiir, resim ve kompozisyon yarışmalarında dereceye giren öğrencilere ödüllerinin verilmesiyle sona erdi.
BENZER HABERLER
-
HASAN HAKANOĞLU DURMAK YOK DEDİ
-
KIRŞEHİR BELEDİYESİ ULAŞTIRMA PERSONELİ BULDUĞU 1,5 MİLYONLUK EMANETİ TESLİM ETTİ
-
KIRŞEHİR’İN EN GENÇ MUHTARI MUCUR GEYCEK KÖYÜ HAYIRLI OLSUN ZİYARETİNDE BULUNDU
-
PROF.DR.KUBİLAY KOLUKIRIK, NECMETTİN ERKAN’I ZİYARET ETTİ
-
İYİ PARTİ KIRŞEHİR İL BAŞKANLIĞI, ESNAF VE VATANDAŞLARA TÜRK BAYRAĞI DAĞITTI
-
KIRŞEHİR’DE 1633 KONUTUN KURA ÇEKİMİ YAPILDI





