Kırşehir Koronada Örnek İl Oldu
Sağlık Bakanı Fahrettin Koca Bilim Kurulu Toplantısının ardından Korona virüs ile ilgili son gelişmeler ve yeni tedbirlere ilişkin basın açıklamasında Corona ile Mücadele başarılı illeri açıkladı.
Kırşehir tedbirleri uygulamada ki başarısı ile örnek 5 ilden biri oldu.
Bakan Koca “Toplam test sayımız 3,5 Milyona yaklaştı. Toplam vaka sayımız 200.000’i geçti. Yeni vaka sayılarında istikrarlı bir düşüş sağlayan, tedbirleri uygulamadaki başarısıyla örnek 5 ilimiz: Tekirdağ, Balıkesir, Samsun, Kırşehir, Düzce. Tüm illerde başarabiliriz.” dedi
BENZER HABERLER
-
HASAN HAKANOĞLU DURMAK YOK DEDİ
-
KIRŞEHİR BELEDİYESİ ULAŞTIRMA PERSONELİ BULDUĞU 1,5 MİLYONLUK EMANETİ TESLİM ETTİ
-
KIRŞEHİR’İN EN GENÇ MUHTARI MUCUR GEYCEK KÖYÜ HAYIRLI OLSUN ZİYARETİNDE BULUNDU
-
PROF.DR.KUBİLAY KOLUKIRIK, NECMETTİN ERKAN’I ZİYARET ETTİ
-
İYİ PARTİ KIRŞEHİR İL BAŞKANLIĞI, ESNAF VE VATANDAŞLARA TÜRK BAYRAĞI DAĞITTI
-
KIRŞEHİR’DE 1633 KONUTUN KURA ÇEKİMİ YAPILDI
