Kırşehir’de Koronavirüs Vakası
Kırşehir’de gözlem altına alınan bir kişinin testi pozitif çıktı.
Edinilen bilgiye göre koronavirüs semptomlarına benzer şikayetlerle Kırşehir Eğitim ve Araştırma hastanesine yatan 29 yaşındaki H.K’nın yapılan koronavirüs testi pozitif çıktı.Yaklaşık 15 gün önce İstanbul’dan geldiği öğrenilen H.K’nın birlikte yaşadığı ailesi de hemen karantina altına alındı.
BENZER HABERLER
-
HASAN HAKANOĞLU DURMAK YOK DEDİ
-
KIRŞEHİR BELEDİYESİ ULAŞTIRMA PERSONELİ BULDUĞU 1,5 MİLYONLUK EMANETİ TESLİM ETTİ
-
KIRŞEHİR’İN EN GENÇ MUHTARI MUCUR GEYCEK KÖYÜ HAYIRLI OLSUN ZİYARETİNDE BULUNDU
-
PROF.DR.KUBİLAY KOLUKIRIK, NECMETTİN ERKAN’I ZİYARET ETTİ
-
İYİ PARTİ KIRŞEHİR İL BAŞKANLIĞI, ESNAF VE VATANDAŞLARA TÜRK BAYRAĞI DAĞITTI
-
KIRŞEHİR’DE 1633 KONUTUN KURA ÇEKİMİ YAPILDI
